Οι τίτλοι των θεματικών αξόνων ανά τμήμα του σχολείου μας με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς:
Ο Σύλλογος Διδασκόντων λαμβάνοντας υπόψη:
- Την με αριθμ. Πρωτ.94236/ΓΔ4/ ΦΕΚ Β 3567/04.8.2021 Υ.Α.: « Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων όλων των τύπων σχολικών μονάδων, Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και των Γυμνασίων»
- Την με αριθμ. Πρωτ. 103235/ΓΔ4/ 24-08-2021 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ: «Οδηγίες για την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για το σχολικό έτος 2021-2022»
αποφασίζει ομόφωνα
- Καταγράφει τα ονόματα της ομάδας των εκπαιδευτικών που θα εργαστούν στο πλαίσιο της συγκεκριμένης Δράσης (Παιδαγωγική Ομάδα). Συγκεκριμένα η Παιδαγωγική Ομάδα αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μας μονάδας και όπως καταγράφεται παρακάτω:
- Α΄ Τάξη: Μανουσαρίδου Ελένη ΠΕ70, Τρομπούκης Ευάγγελος ΠΕ70
- Β΄ Τάξη: Δημητρίου Θωμάς ΠΕ 70, Παρασκευαϊδου Παρθένα ΠΕ07
- Γ΄ Τάξη: Μαρία Αθανασοπούλου ΠΕ91.01, Ευαγγέλου Γεώργιος ΠΕ11
- Δ΄ Τάξη: Κουκοβίνης Νικόλαος ΠΕ70
- Ε΄ Τάξη: Μαρία Αθανασοπούλου ΠΕ91.01
- ΣΤ΄ Τάξη: Μαρία Αθανασοπούλου ΠΕ91.01
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α Τ Ι Ζ Ε Ι την υλοποίηση της Δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων»ως εξής:
Οκτώβριος – Νοέμβριος Θεματικός Άξονας: ΕΥ ΖΗΝ | |||||
Υποθέματα | |||||
Α΄ Τάξη | Β΄ Τάξη | Γ΄ Τάξη | Δ΄ Τάξη | Ε΄ Τάξη | ΣΤ΄ Τάξη |
Δόντια γερά τρώγοντας υγιεινά | Κυκλοφορώ με ασφάλεια Υγιεινή διατροφή | Τρώω σωστά, αναπτύσσομαι καλά! | Μετακινούμε με ασφάλεια “το ποδήλατο” | Το καλύτερο φάρμακο είναι η υγιεινή διατροφή | Το καλύτερο φάρμακο είναι η υγιεινή διατροφή |
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα | |||||
Η ισορροπημένη διατροφή | Η κατανόηση των κανόνων κυκλοφοριακής αγωγής Η ισορροπημένη διατροφή | Η σωστή διατροφή μέσα από παιχνίδια ιστορίες και παραμύθια | Η κατανόηση των κανόνων κυκλοφοριακής αγωγής με το ποδήλατο | Η φιλοσοφία της υγιεινής διατροφής | Η φιλοσοφία της υγιεινής διατροφής |
Δεκέμβριος – Ιανουάριος Θεματικός Άξονας: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | |||||
Υποθέματα | |||||
Α΄ Τάξη | Β΄ Τάξη | Γ΄ Τάξη | Δ΄ Τάξη | Ε΄ Τάξη | ΣΤ΄ Τάξη |
Κύκλος είναι και το νερό μας χαρίζει | Ανακύκλωση Τα ζώα προστατεύουν το σπίτι τους από τις φυσικές καταστροφές | Ένα αδεσποτάκι σου χτυπάει την πόρτα | Το νερό | Ο αδέσποτος Κώστας | Ο αδέσποτος Κώστας |
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα | |||||
Κατανόηση του κύκλου του νερού και σωστή χρήση του νερού | Η σημασία της ανακύκλωσης και η εφαρμογή της στην καθημερινότητα Η κατανόηση των φυσικών καταστροφών στα οικοσυστήματα | Καλλιέργεια του συναισθήματος της φροντίδας και υπευθυνότητας για τα αδέσποτα ζώα και γενικότερα για τα ζώα | Η αναγνώριση και κατανόηση του ρόλου του νερού για την υγεία και την ποιότητα της ζωής των ανθρώπων | Μέσα από την ενσυναίσθηση καλλιεργείται η φροντίδα για την προσοχή των ζώων | Μέσα από την ενσυναίσθηση καλλιεργείται η φροντίδα για την προσοχή των ζώων |
Φεβρουάριος – Μάρτιος Θεματικός Άξονας:ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ | |||||
Υποθέματα | |||||
Α΄ Τάξη | Β΄ Τάξη | Γ΄ Τάξη | Δ΄ Τάξη | Ε΄ Τάξη | ΣΤ΄ Τάξη |
Φιλία, ο δικός μας θησαυρός | Εθελοντισμός Η οικογένεια δεν είναι μία λέξη είναι η μοναδική λέξη | Stop Bulling | Ο μεγαλύτερος θησαυρός του κόσμου | Ποιος είπε ότι δεν μπορείς να είσαι διαφορετικός | Ποιος είπε ότι δεν μπορείς να είσαι διαφορετικός |
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα | |||||
Η γνωριμία με τον εαυτό μου και τους άλλους και η έκφραση συναισθημάτων | Ο ανιδιοτελής τρόπος βοήθειας στον συνάνθρωπο Η κατανόηση της οικογένειας ως κοινωνικό σύνολο | Η καλλιέργεια και η ενδυνάμωση του θάρρους και της γνώμης των παιδιών μέσα από ερωτηματολόγια και ομαδικές εργασίες | Η διερεύνηση, ανάλυση και ερμηνεία των σημαντικότερων ανθρώπινων αξιών και η ανάπτυξη θετικής στάσης και συμπεριφοράς απέναντι στη διαφορετικότητα | Η γνωριμία και η αντίληψη της αξίας του διαφορετικού | Η γνωριμία και η αντίληψη της αξίας του διαφορετικού |
Απρίλιος – Μάιος Θεματικός Άξονας:ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ | |||||
Υποθέματα | |||||
Α΄ Τάξη | Β΄ Τάξη | Γ΄ Τάξη | Δ΄ Τάξη | Ε΄ Τάξη | ΣΤ΄ Τάξη |
Η Γη γυρίζει και ο Ήλιος μας φωτίζει | Γνωριμία με τα επαγγέλματα Τα ρομπότ μας δείχνουν το δρόμο | Επαγγέλματα του χθες και του σήμερα | Παραγωγή και κατανάλωση – ο ρόλος του χρήματος | Επαγγέλματα που ξεχάσαμε στον χρόνο και καινούργια που φτιάξαμε σήμερα. | Επαγγέλματα που ξεχάσαμε στον χρόνο και καινούργια που φτιάξαμε σήμερα. |
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα | |||||
Γνωριμία με το ηλιακό σύστημα και τη χρήση του ήλιου στην τεχνολογία | Η γνωριμία με τα επαγγέλματα και η αξία του κάθε ενός ξεχωριστά Η δημιουργία ενός τεχνολογικού κόσμου με βοηθούς τα ρομπότ | Η γνωριμία με τα επαγγέλματα και η σύγκριση του χθες με το σήμερα | Η εξοικείωση των μαθητών με βασικές οικονομικές δραστηριότητες της καθημερινότητας | Η γνωριμία με τα επαγγέλματα που χάθηκαν στο χρόνο και η ανακάλυψη των επαγγελμάτων του μέλλοντος | Η γνωριμία με τα επαγγέλματα που χάθηκαν στο χρόνο και η ανακάλυψη των επαγγελμάτων του μέλλοντος |