Οι τίτλοι των θεματικών αξόνων ανά τμήμα του σχολείου μας με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς:

Ο Σύλλογος Διδασκόντων λαμβάνοντας υπόψη:

  1. Την με αριθμ. Πρωτ.94236/ΓΔ4/ ΦΕΚ Β 3567/04.8.2021 Υ.Α.: « Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων όλων των τύπων σχολικών μονάδων, Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και των Γυμνασίων»
  2. Την με αριθμ. Πρωτ. 103235/ΓΔ4/ 24-08-2021 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ: «Οδηγίες για την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για το σχολικό έτος 2021-2022»

αποφασίζει ομόφωνα

  1. Καταγράφει τα ονόματα της ομάδας των εκπαιδευτικών που θα εργαστούν στο πλαίσιο της συγκεκριμένης Δράσης (Παιδαγωγική Ομάδα). Συγκεκριμένα η Παιδαγωγική Ομάδα αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μας μονάδας και όπως καταγράφεται παρακάτω:
  2. Α΄ Τάξη: Μανουσαρίδου Ελένη ΠΕ70, Τρομπούκης Ευάγγελος ΠΕ70
  3. Β΄ Τάξη: Δημητρίου Θωμάς ΠΕ 70, Παρασκευαϊδου Παρθένα ΠΕ07
  4. Γ΄ Τάξη: Μαρία Αθανασοπούλου ΠΕ91.01, Ευαγγέλου Γεώργιος ΠΕ11
  5. Δ΄ Τάξη: Κουκοβίνης Νικόλαος ΠΕ70
  6. Ε΄ Τάξη: Μαρία Αθανασοπούλου ΠΕ91.01
  7. ΣΤ΄ Τάξη: Μαρία Αθανασοπούλου ΠΕ91.01

Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α Τ Ι Ζ Ε Ι την υλοποίηση της Δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων»ως εξής:

Οκτώβριος – Νοέμβριος Θεματικός Άξονας: ΕΥ ΖΗΝ
Υποθέματα
Α΄ ΤάξηΒ΄ ΤάξηΓ΄ ΤάξηΔ΄ ΤάξηΕ΄ ΤάξηΣΤ΄ Τάξη
Δόντια γερά τρώγοντας υγιεινάΚυκλοφορώ με ασφάλεια Υγιεινή διατροφήΤρώω σωστά, αναπτύσσομαι καλά!Μετακινούμε με ασφάλεια “το ποδήλατο”Το καλύτερο φάρμακο είναι η υγιεινή διατροφήΤο καλύτερο φάρμακο είναι η υγιεινή διατροφή
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Η ισορροπημένη διατροφήΗ κατανόηση των κανόνων κυκλοφοριακής αγωγής Η ισορροπημένη διατροφήΗ σωστή διατροφή μέσα από παιχνίδια ιστορίες και παραμύθιαΗ κατανόηση των κανόνων κυκλοφοριακής αγωγής με το ποδήλατοΗ φιλοσοφία της υγιεινής διατροφήςΗ φιλοσοφία της υγιεινής διατροφής
Δεκέμβριος – Ιανουάριος Θεματικός Άξονας: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Υποθέματα
Α΄ ΤάξηΒ΄ ΤάξηΓ΄ ΤάξηΔ΄ ΤάξηΕ΄ ΤάξηΣΤ΄ Τάξη
Κύκλος είναι και το νερό μας χαρίζειΑνακύκλωση Τα ζώα προστατεύουν το σπίτι τους από τις φυσικές καταστροφέςΈνα αδεσποτάκι σου χτυπάει την πόρταΤο νερόΟ αδέσποτος ΚώσταςΟ αδέσποτος Κώστας
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Κατανόηση του κύκλου του νερού και σωστή χρήση του νερούΗ σημασία της ανακύκλωσης και η εφαρμογή της στην καθημερινότητα Η κατανόηση των φυσικών καταστροφών στα οικοσυστήματαΚαλλιέργεια του συναισθήματος της φροντίδας και υπευθυνότητας για τα αδέσποτα ζώα και γενικότερα για τα ζώαΗ αναγνώριση και κατανόηση του ρόλου του νερού για την υγεία και την ποιότητα της ζωής των ανθρώπωνΜέσα από την ενσυναίσθηση καλλιεργείται η φροντίδα για την προσοχή των ζώωνΜέσα από την ενσυναίσθηση καλλιεργείται η φροντίδα για την προσοχή των ζώων
Φεβρουάριος – Μάρτιος Θεματικός Άξονας:ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ
Υποθέματα
Α΄ ΤάξηΒ΄ ΤάξηΓ΄ ΤάξηΔ΄ ΤάξηΕ΄ ΤάξηΣΤ΄ Τάξη
Φιλία, ο δικός μας θησαυρόςΕθελοντισμός Η οικογένεια δεν είναι μία λέξη είναι η μοναδική λέξηStop BullingΟ μεγαλύτερος θησαυρός του κόσμουΠοιος είπε ότι δεν μπορείς να είσαι διαφορετικόςΠοιος είπε ότι δεν μπορείς να είσαι διαφορετικός
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Η γνωριμία με τον εαυτό μου και τους άλλους και η έκφραση συναισθημάτωνΟ ανιδιοτελής τρόπος βοήθειας στον συνάνθρωπο Η κατανόηση της οικογένειας ως κοινωνικό σύνολοΗ καλλιέργεια και η ενδυνάμωση του θάρρους και της γνώμης των παιδιών μέσα από ερωτηματολόγια και ομαδικές εργασίεςΗ διερεύνηση, ανάλυση και ερμηνεία των σημαντικότερων ανθρώπινων αξιών και η ανάπτυξη θετικής στάσης και συμπεριφοράς απέναντι στη διαφορετικότηταΗ γνωριμία και η αντίληψη της αξίας του διαφορετικούΗ γνωριμία και η αντίληψη της αξίας του διαφορετικού
Απρίλιος – Μάιος Θεματικός Άξονας:ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ
Υποθέματα
Α΄ ΤάξηΒ΄ ΤάξηΓ΄ ΤάξηΔ΄ ΤάξηΕ΄ ΤάξηΣΤ΄ Τάξη
Η Γη γυρίζει και ο Ήλιος μας φωτίζειΓνωριμία με τα επαγγέλματα Τα ρομπότ μας δείχνουν το δρόμοΕπαγγέλματα του χθες και του σήμεραΠαραγωγή και κατανάλωση – ο ρόλος του χρήματοςΕπαγγέλματα που ξεχάσαμε στον χρόνο και καινούργια που φτιάξαμε σήμερα.Επαγγέλματα που ξεχάσαμε στον χρόνο και καινούργια που φτιάξαμε σήμερα.
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Γνωριμία με το ηλιακό σύστημα και τη χρήση του ήλιου στην τεχνολογίαΗ γνωριμία με τα επαγγέλματα και η αξία του κάθε ενός ξεχωριστά Η δημιουργία ενός τεχνολογικού κόσμου με βοηθούς τα ρομπότΗ γνωριμία με τα επαγγέλματα και η σύγκριση του χθες με το σήμεραΗ εξοικείωση των μαθητών με βασικές οικονομικές δραστηριότητες της καθημερινότηταςΗ γνωριμία με τα επαγγέλματα που χάθηκαν στο χρόνο και η ανακάλυψη των επαγγελμάτων του μέλλοντοςΗ γνωριμία με τα επαγγέλματα που χάθηκαν στο χρόνο και η ανακάλυψη των επαγγελμάτων του μέλλοντος